Obserwatorzy

poniedziałek, 17 października 2016

Na medal....

Witajcie Kochani:)

W dzisiejszym poście chciałam Wam zaprezentować mój nowy nabytek od Sammydress.com, a mianowicie długą kamizelkę w militarnym stylu, która od razu wpadła mi w oko. Kamizelka jest bardzo dobrej jakości i może pełnić dwie role tzn. jako kamizelka lub sukienka. Kolor khaki bardzo ładnie wygląda w połączeniu z czernią, kolorem bordo, czerwienią itd. W dzisiejszej stylizacji założyłam ją do długiej, bordowej sukienki od Stradivarius. Dodałam również bordowy kapelusz od Choies.com. Cały zestaw przełamałam czarnymi botkami i karmelową torebką.

Jeśli chodzi o samą obsługę, termin wysyłki i przebieg całej transakcji w sklepie Sammydress.com to jak zawsze jestem bez zastrzeżeń. Jednym słowem szybko, sprawnie, bezproblemowo:)

* militarna kamizelka/military vest TUTAJ/HERE
* sukienka/dress Stradivarius
* kapelusz/hat Choies.com
* torebka/bag Wittchen

 


63 komentarze:

  1. Świetna ta kamizelka i sukienka:) Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. super kamizelka :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kamizelka!!!

    www.makeupbook.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wyglądasz rewelacyjnie :) Świetny kolor kamizelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Militarnie a na dodatek super kobieco! Kolejna genialna stylizacja, kamizelka jest świetna -order również :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna stylizacja.
    Piekna sukieneczka ;)
    Bardzo do Ciebie pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, kamizelka jest świetna jak i cały look :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie dobrane kolory!Kamizelka jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw! Fajnie dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna kamizelka!
    Super wygląda z kapeluszem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym się pozbyła tej kamizelki. Sukienka jest śliczna i dodatki dobrałaś idealnie do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta kamizelka, bardzo fajnie wszystko do niej dobrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love this military-purple combination. Nice

    Adela Acanski

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kamizelka i cała stylizacja ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. super kamizela, sama bym tak a nosiła :) pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  18. szpileczki i torebka są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie wyglądasz, link kliknięty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie ta zieleń współgra z tym fioletem :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz bardzo oryginalnie w tej kamizelce, mega mi się podoba.
    Bardzo ciekawy blog, będę częściej zaglądać :)
    dodaję do obserwujących :*
    https://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Loving that duster jacket and the camel tote :)

    xo Jen | http://laxmilifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your look so much! :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. So beautiful darling! Kisses
    http://www.atrendylifestyle.com/2016/10/mi-nueva-casa-my-new-home.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Kamizela jest obłędna. Naprawdę zachwyca całość:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglada ślicznie, ale jest raczej nie dla mnie ;D Poklikane ;)
    #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz, kamizelka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. kapitalnie ! uwielbiam ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne sukienka, uwielbiam takie kolory :)
    Obserwuję!
    https://marta-kom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wybrałaś bardzo fajną kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Długa kamizelka jest spoko bo zakrywa pupe, czesto mi to odpowiada a Twoja jest jeszcze w świetnym kolorze. Dobrze to gra z bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna ty jak zawsze:) Kamizelka super:*



    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się ta bordowa sukienka i kapelusz. Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne połączenie kolorów, świetna kamizelka i kapelusz (mój faworyt). Ostatnio kupiłam płaszcz w podobnym odcieniu i kroju. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. zakochałam się w tej kamizelce, jest dokładnie w takim stylu jak lubię. nie odważyłabym się założyć jej jako sukienki (chyba) ale na taką długą jak Ty masz wygląda super! <3
    U mnie fajny konkurs - do wygrania plecak, power bank, saszetka-nerka, głośnik i wiele innych fajnych gadżetów. http://sandrowo.blogspot.com/2016/10/konkurs-aktywni-czas-start-wygraj-power.html Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Great look dear!
    xx

    http://www.trendsgalleryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Colour combination is amazing- love khaki and maroon together! You look great! :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja, ta kamizelka jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolorystycznie duet idealny! :) Jedynie ta torebka mnie trochę gryzie.
    PIĘKNIE WYGLĄDASZ!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale świetny zestaw! Widzę, że i w Twojej stylizacji burgundowy rządzi :D
    A ta khaki kamizelka... wow! Chcę taką! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Perfect outfit!! I love your dress and how you combine it! <3 so stylish!
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowna kamizelka<3 pięknie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajnie to wszystko wygląda:) długość tej sukienki przemawia do mnie ! Sama się nawet ostatnio o podobną pokusiłam:) klikam 23.72$ i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zakochałam się w tych kolorach! Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  46. Nice post! Have a great weekend.
    would you like to follow each other? let me know on my blog!!
    new post is up take a look!
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawe połączenie kolorystyczne i świetna kamizelka. Genialnie wyglądasz z zawiązanym chokerem, pasuje Ci bardzo ten dodatek!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kamizelka i cały look Bardzo mi się podoba! ;) Świetna robota

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny makijaż oraz super zestaw :D

    OdpowiedzUsuń