Obserwatorzy

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

fashionable comfort

Ostatnie dwie stylizacje były bardzo dziewczęce, eleganckie, w których główną rolę odgrywały sukienki. Tym razem postanowiłam się Wam pokazać w bardziej luźnej, wygodnej wersji. Jest to stylizacja, która idealnie sprawdzi się w dniu, kiedy nie mamy ochotę na eleganckie sukienki, wysokie obcasy i najchętniej włożyłybyśmy luźne spodnie, zwykły, bawełniany t-shirt i mega wygodne, sportowe buty. W takim wydaniu możemy bez obaw wybrać się na zakupy, spacer, a także na kolację z przyjaciółmi. 

*spodnie jeans/jeans Zara
* t-shirt Mohito
* buty/shoes New Balance










64 komentarze:

  1. kocham stylizacje z motywami zzwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham stylizacje z motywami zzwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny luzacki zestaw, bardzo stylowo i wygodnie.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

      Usuń
  5. Jesteś prawdziwym kameleonem , fajnie zobaczyć Cię w takiej luznej stylizacji:-) Kamizelkę masz świetną :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Na luzie, ale wciąż elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, luźna stylizacja! :)
    Bardzo podobają mi się takie long kamizelki,poluję na taką ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czadowa kamizelka!
    Bardzo lubię "wstawianie" kamizelek tam, gdzie nikt się by ich obecności nie spodziewał, tym bardziej, że sama mam do nich słabość :)
    Ja bym się tak ubrała - a to chyba oznacza, że zestaw mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny luźny i sportowy look.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo w moim stylu :) kamizelka, spodnie i buty - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. W takiej stylówce Cię jeszcze nie widziałam. Jest mega :) Czasami lubię wskoczyć w takie luźne zestawy :) Jednak dzięki kamizelce całość nabrała delikatnej elegancji :) Bardzo fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo nam się podoba ta luźna stylizacja w twoim wydaniu! Ah... ta narzutka dodaje tu wiele uroku ;3 Zdjęcia bardzo klimatyczne, zrobione w rewelacyjnym miejscu! <3 MEGA, MEGA I JESZCZE RAZ MEGA! <33 Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. taka wygoda jest najlepsza ;)
    ładnie ;**
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/08/pink-fashion-spodniczka-selfieroom.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba, szczególnie kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kamizelki, więc dla mnie świetnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjnie wyglądasz! Lubię takie wygodne zestawy,a twój jest bardzo stylowy!Świetna kamizelka.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. z tymi sportowymi butami wyszło super lifestyw, wystarczy jednak ubrac szpilki i jest look na wieczór ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  18. Super portaski- uwielbiam takie podarciuchy <3
    i te kamizelki baaardzo mi się podobają- koniecznie muszę sobie taką sprawić na jesień :D
    super wyglądasz kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam już wcześniej na instagramie, dopiero teraz na blogu. To jest dla mnie znakomita interpretacja sportowego looku, ale takiego, w którym wygląda się również z klasą. Pięknie, po prostu pięknie - tak to powinno się nosić!

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dłuższego czasu poluję na taka kamizelkę <3 Pięknie wygląda, cały look bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam https://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycam się butami ale kamizelka stworzyła całą stylizację. Jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kamizelka świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niby codzienna stylizacja, a jednak nie do końca. Ta elegancka kamizela do tego - fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne spodnie <3
    Mogłabys poklikac u mnie ? ;) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful look! I like your jeans! :)

    XX,

    www.ChristinaKey.com

    OdpowiedzUsuń
  26. swietnie wygladasz :) milo tu u Ciebie ;) wspolna obserwacja ? zaobserwuj i daj znac u mnie w komentarzu :) http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz, cudowne zdjęcia ;*

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna kamizelka i bardzo stylowa całość! Kapitalnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie to wszystko do siebie pasuje!
    Masz śliczne pazurki :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, super look! Uwielbiam takie kamizelki, sama mam kilka w swojej szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. niesamowicie podobają mi się tego typu spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zwyklaczki najlepsze i najwygodniejsze !;) fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zwyklaczki najlepsze i najwygodniejsze !;) fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. kamizelka - boska! bardzo mi się podoba :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  35. Kamizelka, spodnie, buty - wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz, buty świetne <3 wczoraj mierzyłam podobną kamizelkę, niestety na mnie to jakoś nie leży, za to Tobie pasuje idealnie

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja, sądzę że mogłabym się tak ubrać :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajna stylizacja ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  39. El look es ideal,me encanta!! https://bohoclosetblog.com/2016/08/25/cosmetica-coreana-sorteo-video

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo mi się podobaja takie kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się, lubię takie luźne stylizacje. Kamizelka dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  42. qUÉ GUAPA, LA CAMISETA ME ENCANTA!! UN BESAZO

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialnie wyglądasz w boyfriendach! :) Super look! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Duży plus za kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna kamizelka :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo podobasz mi sie w tym zestawie :) kamizelka fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo mi się podoba kamizelka, można zestawić ją i na sportowo, i na elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam podobną kamizelkę-przypomniałaś mi o niej, założę ją dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  49. super! bardzo fajne połączenie - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ladny zestaw, podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. confort look, your shirt is so beautiful.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Great casual outfit!!Love the touch of the vest!!Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie wyglądasz w takiego typu zestawach :) Jest bardzo naturalnie i stylowo ! :)

    OdpowiedzUsuń