Obserwatorzy

niedziela, 2 sierpnia 2015

New Dress ~~chińskie pedzle, pas charakteryzatorski~~


Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejne rzeczy które dostałam od sklepu New Dress i jest to pas charakteryzatorski i zestaw chińskich pędzli.

Pracując jako wizażystka wiedziałam, że prędzej czy później będę musiała zakupić pas charakteryzatorski ale na początku były ważniejsze rzeczy do zainwestowania i decyzję o jego kupnie odkładałam na później. Dlatego gdy znalazłam w ofercie sklepu New Dress taki pas pomyślałam...dlaczego nie, może akurat będę zadowolona.



Nie da się ukryć, że na początku bałam się, że może być on kiepskiej jakości lub, że będzie śmierdział taką typową "chińszczyzną". Dopiero po otrzymaniu paczki moje wątpliwości zniknęły. Pas charakteryzatorski ze sklepu New Dress jest świetnej jakości, wykonany z grubego materiału (ekoskóra), bardzo ładnie i starannie uszyty i najważniejsze nie śmierdzi:D Kosztuję tylko $8.24, kupicie go TUTAJ!





Ten pas ułatwił mi bardzo pracę, mam wszystkie pędzle pod ręką, dzięki temu mogę szybko i sprawnie wykonać makijaż:) 

Tak wygląda mój pas gotowy do pracy:)




Kolejna rzecz to zestaw 5 pędzli do makijażu oka. Wykonane są z miękkiego, syntetycznego włosia, co za tym idzie są bardzo przyjemne i nie drapią naszych powiek. Trzonek pędzli jest drewniany, pokryty różowo-perłową farbą, na dole trzonka widnieje logo jakieś chińskiej marki. Skuwka pędzli jest metalowa w kolorze srebrnym. Kosztują tylko $3.51, do kupienia TUTAJ!




Pędzle są na prawdę dobrej jakości, każdy pędzel ma inny kształt. Jeden jest puchaty i zaokrąglona, który możemy używać do rozcierania cieni w załamaniu powieki. Drugi ma lekko spiczasty kształt sprawdzi się do nakładania cieni w samym zagłębieniu powieki lub do nakładania korektora pod oczy. Trzy pozostałe pędzle są ścięte, jeden poziomo, a dwa pozostałe po skosie, używałam ich zazwyczaj do nakładania korektora.



* pas charakteryzatorski TUTAJ!
* zestaw pedzli  TUTAJ!

31 komentarzy:

  1. Pędzle są boskie ! <3 sama myślę nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nieee! Te pędzle są śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te pędzelki, tylko mój zestaw składa się z 4 :) Przydają się w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te pędzle i pas bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow it looks amazing, thanks for sharing:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ile pędzli! Dobrze,że nie śmierdzi haha :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle, a raczej ich włosie wygląda bardzo zachęcająco - od razu chciałoby się zacząć nimi malować :D
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle, a raczej ich włosie wygląda bardzo zachęcająco - od razu chciałoby się zacząć nimi malować :D
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Tyyyyyyle pędzli, cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. que buena idea, me ha encantado el post

    feliz lunes
    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor pędzli jest po prostu boski *.* Ja nadal boję się zamawiać z tych azjatyckich stron ale kto wie,może się kiedyś przełamie. Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dużo pędzli, śliczne kolorki.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś, pędzelki wyglądają bardzo zachęcająco :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/banana-giveaway-winner.html

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe jak w dalszej perspektywie będą się te pędzle spisywać ;) ostatnio też zamawiałam rzeczy z chińskiego sklepu i też jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ale sprzęcior :D kochana ja widze, że Ty zawsze w pełnej gotowości :D hehe
    i jaki ład i porządek :O hehe super!

    buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dla mnie taki pas, gdyż w swoim asortymencie mam jedynie kilka pędzli, które z powodzeniem mieszczą się w kosmetyczce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile pędzli! Świetny blog, obserwuję :)
    Zapraszam do siebie: sweethings-and-more.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow jak dużo pedzli!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, świetne!, a do tego ten makijaż z poprzedniego postu -bajka :D
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Following you back pretty!
    Have a nice day,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń