Obserwatorzy

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Dziecięce marzenia

 Hitem w tym sezonie są baleriny z ostrym noskiem, które utorowały sobie drogę nie tylko na światowe wybiegi ale także na ulice wielkich metropolii. Dawniej taki wzór balerinek był rozpowszechniany przez ikonę stylu Audrey Hepburn, współcześnie zakładane są przez gwiazdy wielkiego i małego ekranu  do casualowych stylizacji. 

Do czego pasują?
Baleriny z ostrym noskiem, optycznie wyszczuplają nogę, idealnie komponują się z długimi, zwiewnymi kreacjami, sukienkami i spodniami-rurkami. Na co dzień można je nosić do boyfriendów lub szortów. Do pracy można zestawić je z ołówkową spódnicą i szyfonową bluzką. Na elegancką kolację noś je w stylu lat 60. do trapezowej sukienki.

* białe baleriny Elilu
* sukienka Preska
* naszyjnik XXL Iloko
* kopertówka Primark











30 komentarzy:

  1. śliczna sukienka a buty jakoś mnie nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zwolenniczką obcasów , szpilek a na co dzień co najmniej koturn. Balerinom mówię zdecydowane "nie". Wywodzi się to z tego , że jestem niska i po prostu taki fason butów mi nie służy. No trudno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sukienki,marzy mi się właśnie taka jak Twoja,w jasnym kolorku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza ta sukienka, cudnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie dziewczęce zestawy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudownie wyglądasz kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalio jesteś najśliczniejszą dziewczyną w blogosferze :)
    Cudowny zestaw - bajeczna sukienka,naszyjnik, zdjecia ...... i make up.
    Jak zawsze idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz, piękna sukienka i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie podobają się tylko zaokrąglone noski. Śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie! idealne zestawienie;)
    pozdro Piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna sukienka i buty !!! Ślicznie wyglądasz :)))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. I szczerze powiedziawszy, te baleriny ze szpiczastymi noskami spadły mi z nieba, nigdy nie cierpiałam tych okrągłych, bo zawsze mnie bolały palce, a w sklepach nie było żadnych innych :/ Wspaniała sukieneczka kochana, w towarzystwie tych miętusków prezentuje się niezwykle delikatnie, dziewczęco i subtelnie :) miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie,delikatnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. love your dress and necklace! you look gorgeous <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie! boska sukienka:*)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mierzyłam bardzo podobną sukienke w SinSay:) świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz:) bardzo ładnie Ci w jasnych kolorkach:) a naszyjnik cudo!:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczeco i bardzo pieknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  19. patrząc na Twoje stylizacje stwierdzam ze mogłybyśmy być modowaymi przyjaciółkami i chodzić razem na zakupy :P

    OdpowiedzUsuń